VALIDARE SI CERTIFICARE A COMPETENTELOR PROFESIONALE PENTRU CALIFICAREA ADMINISTRATOR IMOBILE
luni, mai 5, 2014 18:56Liga Asociatiilor de Proprietari HABITAT, in colaborare cu Asociatia Romana pentru Locuinte CASA PLUS, organizeaza, procesul de validare si certificare a competentelor profesionale dobandite in alte contexte decat cele formale pentru calificarea administrator imobile. Certificarea competentelor profesionale se va desfasura in serii de cate 5 zile. Certificarea competentelor profesionale se adreseaza personalului asociatiilor de proprietari, societatilor comerciale cu activitate in domeniul administrarii imobilelor, in constructii sau in alte domenii conexe, si tuturor acelora care doresc sa-si certifice cunostintele in domeniu. Conditii de participare: absolventi liceu (cu diploma de Bacalaureat) Cost certificare: 200 LEI. (pret redus cu 100 lei – cu sprijinul Apa Nova Bucuresti). Certificarea competentelor profesionale se va face in sistem autorizat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari. Avantajele pentru detinatorul certificatului de competenta sunt urmatoarele: Acordarea certificatului de competente profesionale se bazeaza pe evaluarea a ceea ce candidatul este capabil sa faca în conditii reale de munca; Evaluarea competentelor profesionale ajuta la cresterea încrederii în sine si a capacitatii de autoevaluare; Certificatul de competenta profesionala ofera recunoasterea competentelor unei persoane, indiferent de modul în care acestea au fost dobândite; Certificatul de competente profesionale poate fi acordat indiferent de vârsta candidatului fara a restrictiona accesul la evaluare; Certificatul de competente profesionale constituie o garantie a capacitatii unei persoane de a activa într-o ocupatie/calificare si pune în evidenta competentele transferabile de la o ocupatie la alta. De aceea, obtinerea unui certificat de competente profesionale mareste sansele de angajare si posibilitatile de dezvoltare a unei cariere. Inscrierea se face la CENTRUL DE CONSILIERE – CASA PLUS. Programul zilnic este 11.00-15.00. Acte necesare: copie CI; copie act studii (minim Bacalaureat); copie certificat nastere / casatorie (daca este cazul); alte documente / diplome / certificate ce atesta competente in domeniu; adeverinta de salariat (daca este cazul); Relatii suplimentare se pot obtine de la mobil: 0743.627.705; tel/fax 021.341.30.62; email: nadia.neagu@habitaturban.ro; program: luni-vineri 11.00 – 15.00).Certificarea se va desfasura la: CENTRUL DE CONSILIERE – CASA PLUS
Nr.crt |
Denumire |
Pret / buc membru |
Pret / buc alti beneficiari |
1 |
REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE PENALIZĂRI -14-6-25/D |
7,00 |
9,00 |
2 |
REGISTRUL-JURNAL – 14-1-1/A |
7,00 |
9,00 |
3 |
REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA SUMELOR SPECIALE – 14-6-25/C |
7,00 |
9,00 |
4 |
REGISTRUL-INVENTAR – 14-1-2 |
7,00 |
9,00 |
5 |
REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE RULMENT – 14-6-25/A |
7,00 |
9,00 |
6 |
REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE REPARAŢII – 14-6-25/B |
7,00 |
9,00 |
7 |
REGISTRU DE CASA – 14-4-7A |
11,00 |
13,00 |
8 |
CHITANTIERE – 14-4-1 |
5,00 |
6,00 |
9 |
CHITANTIERE PERSONALIZATE – 14-4-1 |
8,00 |
9,00 |
10 |
CARTE DE IMOBIL |
11,00 |
13,00 |
SERVICII
Nr.crt |
Denumire |
Pret / pers |
Pret / pers |
1 |
PROGRAM DE FORMARE –MANAGEMENT DE PROIECT |
800 |
1.000 |
2 |
PROGRAM DE FORMARE – ADMINISTRATOR IMOBILE |
300 |
400 |
4 |
CERTIFICARE COMPETENTE PROFESIONALE- ADMINISTRATOR IMOBILE |
250 |
300 |
PRETURI DECLARATII FISCALE
Nr.crt |
Denumire produs |
Pret membru |
Pret alti beneficiari |
1 |
DECLARATIA 112 |
25,00 |
40,00 |
3 |
ORDIN DE PLATA / FOAIE DE VARSAMANT |
5,00 |
7,00 |
4 |
REVISAL – DOAR PT MEMBRII |
0 |
x |