OFERTA SPECIALA 60% REDUCERE!
luni, decembrie 16, 2013 9:05VALIDARE SI CERTIFICARE A COMPETENTELOR PROFESIONALE PENTRU OCUPATIA ADMINISTRATOR IMOBILE
CU SPRIJINUL APA NOVA BUCURESTI!
DOAR 100 LEI TAXA DE PARTICIPARE! REDUCERE 150 LEI!
Liga Asociatiilor de Proprietari HABITAT, in colaborare cu Asociatia Romana pentru Locuinte Casa PLUS, cu sprijin din partea APA NOVA BUCURESTI, organizeaza, in perioada ianuarie – martie 2014 programul de validare si certificare a competentelor profesionale dobandite in alte contexte decat cele formale pentru ocupatia administrator imobile.
Certificarea se va desfasura in serii de cate 5 zile.
Certificarea se adreseaza personalului asociatiilor de proprietari, societatilor comerciale cu activitate in domeniul administrarii imobilelor, in constructii sau in alte domenii conexe, si tuturor acelora care doresc sa-si certifice cunostintele in domeniu.
Conditii de participare: absolventi liceu (cu diploma de Bacalaureat) Cost certificare: 100 LEI. Numar limitat de locuri (40).
Certificarea se va face in sistem autorizat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari.
Avantajele pentru detinatorul certificatului de competenta sunt urmatoarele: Acordarea certificatului de competente se bazeaza pe evaluarea a ceea ce candidatul este capabil sa faca în conditii reale de munca; Evaluarea competentelor ajuta la cresterea încrederii în sine si a capacitatii de autoevaluare; Certificatul de competenta ofera recunoasterea competentelor unei persoane, indiferent de modul în care acestea au fost dobândite; Certificatul de competente poate fi acordat indiferent de vârsta candidatului fara a restrictiona accesul la evaluare; Certificatul de competenta constituie o garantie a capacitatii unei persoane de a activa într-o ocupatie/calificare si pune în evidenta competentele transferabile de la o ocupatie la alta. De aceea, obtinerea unui certificat de competenta profesionala mareste sansele de angajare si posibilitatile de dezvoltare a unei cariere.
Inscrierea se face la CENTRUL DE CONSILIERE – CASA PLUS.
Programul zilnic este 11.00-15.00.
Acte necesare: copie CI; copie act studii (minim Bacalaureat); copie certificat nastere / casatorie (daca este cazul); alte documente / diplome / certificate ce atesta competente in domeniu; adeverinta de salariat (daca este cazul);
Relatii suplimentare se pot obtine de la d-na Oana VOICU (mobil: 0761.079.486; tel/fax 021.319.07.99; email: oana.voicu@habitaturban.ro; program: luni-vineri 11.00 – 15.00).
Certificarea se va desfasura la:
CENTRUL DE CONSILIERE – CASA PLUS
IN SEDIUL DIN CLADIREA CEDRU, ETAJ 1, CAMERA 108, BUCURESTI, SECTOR 3, ALEEA BARAJUL IEZERU NR. 6
TEL FIX 021.341.30.62; MOBIL 0743.627.705;
Puncte de reper: Primaria sector 3, ANAF Sector 3, Scoala generala nr 94
Mijloace de transport: metrou: statia Costin Georgian, / statia Liceul Nichita Stanescu autobuz: 102, 253 – troleu: 70, 79 / tramvai: 40, 36, 56 – statia Soseaua Morarilor;
Adresa corespondenta: OP 49, CP 21 Sector 2 Bucuresti. www.habitaturban.ro, www.regenerareurbana.ro, www.casa-plus.ro; http://urban-plus-ro.blogspot.ro/
preŞedinte: MIHAI MEREUŢĂ – 0744.751.416; mihai.mereuta@habitaturban.ro;
director executiv: tatiana musteaŢĂ – 0726.373.000; tatiana.musteata@habitaturban.ro;
director daniela huŢan – 0743.627.705; dana.hutan@habitaturban.ro;
Director Formare profesionalĂ: oana voicu – 0761.079.486; oana.voicu@habitaturban.ro;