Arhiva pentru ianuarie, 2021
INVITAȚIE: DEZBATERE ADUNAREA GENERALĂ 2021 – MISIUNE IMPOSIBILĂ!
joi, ianuarie 28, 2021 10:52În cadrul dezbaterilor complet gratuite adresate membrilor și reprezentanților asociațiilor de proprietari, vineri, 29.01.2021, ora 15.45, Liga Națională a Asociațiilor de Proprietari Habitat în colaborarea cu Asociația Română pentru Locuințe Casa Plus, organizează dezbaterea: ADUNAREA GENERALĂ 2021 – MISIUNE IMPOSIBILĂ!
Evenimentul are loc online prin intermediul aplicației Zoom.
Participanții sunt rugați să își confirme participarea și să transmită formularul de înregistrare la adresa de e-mail mihai.mereuta@habitaturban.ro.
Link-ul de acces pentru eveniment va fi trimis prin e-mailul de confirmare a înregistrării.
Participarea este gratuită, în limita a 100 de persoane. Întâlnirea se adresează, cu prioritate, membrilor și reprezentanților asociațiilor de proprietari colaboratori ai Ligii Asociațiilor de Proprietari Habitat / Asociației Române pentru Locuințe Casa Plus (asociații de proprietari / ONG / proprietari).
Teme propuse
- Desfașurarea adunărilor generale cu respectarea prevederilor Legii 196/2018 și a noilor reglementări în contextul pandemiei – prezentarea situației de fapt
- Propuneri de modificare a Legii 196/2018
- In deschidere- Scurta prezentare a noutatilor legate de Asigurarea Obligatorie a Locuintelor
Invitați:
- Reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Bucuresti;
- Specialisti in domeniu;
Agenda provizorie
15.45 – 16.00 – înregistrarea participanților
16.00 – 17.00 – prezentări ale invitaților
- Av. Gelu Pușcas
- Av. Alexandru Tiu
- Av. Eduard Vasile
- Av. Vasile Emil Martin
- Senator Silvia Dinică
17.00 – 17.45 – intervenții ale membrilor și reprezentanților asociațiilor de proprietari
17.45 – 18.00 – concluzii
Ne face o deosebită plăcere de a vă invita la acestă Dezbatere!
Sprijinul dumneavoastra, participarea specialistilor delegati sunt factori ce contribuie la succesul acestei actiuni.
Numar limitat de locuri. Va rugam sa confirmati participarea pana in data de 28 ianuarie.
Multumindu-va anticipat pentru participare, colaborare si sprijin, va asigur de deplina mea consideratie!
Mihai Mereuta
Presedinte
LIGA ASOCIAŢIILOR DE PROPRIETARI |
ASOCIAŢIA ROMÂNĂ PENTRU LOCUINŢE |
CURS DE CALIFICARE -autorizat- ADMINISTRATOR DE CONDOMINII
miercuri, ianuarie 20, 2021 12:06
Denumire program formare profesională |
ADMINISTRATOR DE CONDOMINII |
||||
Tip program formare profesionala |
Calificare |
Cod COR / N.C. |
515303 / 5153.3.1 |
||
Autorizatia programului |
Serie |
B |
Nr. |
0012108 |
|
R.N.F.P.A. |
40 / 5256 / 24.07.2019 |
||||
Nr. ore program |
Teorie |
240 / 120 |
|||
Practică |
480 / 240 |
||||
Total ore |
720 / 360 |
Perioada : 08 FEBRUARIE – 23 APRILIE 2021
Program :
- TEORIE ONLINE: VINERI 14.00-20.00, SAMBATA 08.00-14.00, DUMINICA 08.00 – 14.00
- PRACTICA: LUNI – VINERI 08.00 – 14.00
- Examen evaluare initiala – 08.02.2021 – COLEGIUL “UCECOM” SPIRU HARET cu sediul in Bucuresti, Str. Economist Cezarescu nr. 47, Sector 6.
- Examen de absolvire – 23.04.2021 – COLEGIUL “UCECOM” SPIRU HARET cu sediul in Bucuresti, Str. Economist Cezarescu nr. 47, Sector 6.
- Pentru perioada 09.02.2021 – 18.04.2021, spațiul de pregătire teoretică va fi cel online, respectiv domiciliul/ reședința fiecărul cursant.
COST :
- 800 LEI / PERSOANA. ESTE POSIBILA PLATA IN 2 RATE (400 RATA 1 SE ACHITA LA INSCRIERE + 400 LEI RATA 2, SE ACHITA PANA LA TERMINAREA CURSULUI)
- INSCRIERE / SEMNAREA CONTRACTULUI DE FORMARE::
- De luni pana vineri, intre orele 10.00 si 15.00. la CENTRUL DE CONSILIERE – CASA PLUS. Numar limitat de locuri (28 persoane / serie). Participarea la curs va fi în ordinea înscrierilor
Cursul este organizat de catre Asociația Română pentru Locuințe Casa PLUS in colaborare cu Liga Asociațiilor de Proprietari HABITAT. Cursul se adreseaza: administratorilor de condominii (administratorilor de imobile), membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari si tuturor acelora care doresc sa-si imbunatateasca cunostintele in domeniu. Programul va avea o durata de 55 zile.
Acte necesare: copie diplomă BAC, copie diplome anterioare pentru ocupatia administrator(pentru cursurile absolvite anterior aparitiei Legii nr. 196/2018) (daca este cazul), copie buletin de identitate / carte de identitate, copie certificat de nastere, copie certificat casatorie (daca este cazul), copie atestat (daca este cazul).
Relatii suplimentare se pot obtine de la d-na Daniela Florina Huțan (email: dana.hutan@habitaturban.ro; 0726.949.000, program SEDIU: luni-vineri 10.00 – 15.00).
INVITAȚIE:FISCALITATEA ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARI. NOUTĂȚI 2021!
miercuri, ianuarie 20, 2021 11:56În cadrul dezbaterilor complet gratuite adresate membrilor și reprezentanților asociațiilor de proprietari, JOI, 21.01.2021, ora 16.45, Liga Națională a Asociațiilor de Proprietari Habitat în colaborarea cu Asociația Română pentru Locuințe Casa Plus, organizează dezbaterea: FISCALITATEA ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARI. NOUTĂȚI 2021!
Evenimentul are loc online prin intermediul aplicației Zoom.
Participanții sunt rugați să își confirme participarea și să transmită formularul de înregistrare la adresa de e-mail mihai.mereuta@habitaturban.ro.
Link-ul de acces pentru eveniment va fi trimis prin e-mailul de confirmare a înregistrării.
Participarea este gratuită, în limita a 100 de persoane. Întâlnirea se adresează, cu prioritate, membrilor și reprezentanților asociațiilor de proprietari colaboratori ai Ligii Asociațiilor de Proprietari Habitat / Asociației Române pentru Locuințe Casa Plus (asociații de proprietari / ONG / proprietari).
Teme propuse
- Relatia asociatiilor de proprietari cu Administratiile Finantelor Publice; Obligatiile membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari cu privire la FISCALITATE; Obligatia de a depune declaratii- 112; 010; Alte obligatii;
- Alte teme- Organizarea si desfasurarea adunarii generale anuale la asociatiile de proprietari in conformitate cu prevederile Legii 196/2018, contorizare ș.a.
- In deschidere- Scurta prezentare a noutatilor legate de Asigurarea Obligatorie a Locuintelor
Invitați:
- Reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Bucuresti;
- Reprezentanti ai ANAF / DGFPMB / ADMINISTRATIILOR FINANTELOR PUBLICE DE SECTOR
- Specialisti in domeniu;
Agenda provizorie
16.45 – 17.00 – înregistrarea participanților
17.00 – 18.00 – prezentări ale invitaților
18.00 – 18.45 – intervenții ale membrilor și reprezentanților asociațiilor de proprietari
18.45 – 19.00 – concluzii
Ne face o deosebită plăcere de a vă invita la acestă Dezbatere!
Sprijinul dumneavoastra, participarea specialistilor delegati sunt factori ce contribuie la succesul acestei actiuni.
Numar limitat de locuri. Va rugam sa confirmati participarea pana in data de 19 ianuarie.
Multumindu-va anticipat pentru participare, colaborare si sprijin, va asigur de deplina mea consideratie!
Mihai Mereuta
Presedinte
LIGA ASOCIAŢIILOR DE PROPRIETARI |
ASOCIAŢIA ROMÂNĂ PENTRU LOCUINŢE |