Informarea corectă, doar din surse oficiale, este foarte importantă. Cu calm, responsabilitate, toleranță și dând dovadă de solidaritate vom trece împreună și peste această situație! Numai bine vă doresc


DE 29 DE ANI – REPREZENTARE NAȚIONALĂ ȘI INTERNAȚIONALĂ A ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARI DIN ROMÂNIA! ORGANIZAȚIE MEMBRĂ IUT – INTERNATIONAL UNION OF TENANTS

Arhiva pentru octombrie 11th, 2020

Consiliere pentru membrii și reprezentanții asociațiilor de proprietari

duminică, octombrie 11, 2020 12:34

Având în vedere necesitatea de a asigura măsurile pentru prevenirea și combaterea răspândirii virusului COVID-19, programele de consiliere gratuită desfășurate la sediu se desfășoară numai cu programare. În birou este permis accesul unei singure persoane, la ora programată.

Pentru programări vă rugăm să ne contactați prin

Petitiile pot fi trimise la:

  • e-mail: mihai.mereuta@habitaturban.ro,
  • OP 49, CP 21 Sector 2 Bucuresti
  • sau aleea Barajul Iezeru nr. 6A, Sector 3, București, cod 032799, Clădirea SEQUOIA (fostă CEDRU), etaj 1, camera 108

Pentru ca activitatea de informare să fie eficientă, insistăm ca membrii și reprezentanții asociațiilor de proprietari să contacteze specialiștii noștri la e-mailul alocat domeniului care corespunde, punctual, nevoii de informare și doar pentru situațiile deosebite să apeleze la consilierea desfășurată în sediu (aleea Barajul Iezeru nr. 6A, Sector 3, București, cod 032799, Clădirea SEQUOIA (fostă CEDRU), etaj 1, camera 108).
Consiliere
ORGANIZAREA ȘI FUNCȚIONAREA ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARIMIHAI MEREUŢĂ – 0744.751.416; mihai.mereuta@habitaturban.ro; președinte  Liga Asociațiilor de Proprietari Habitat, Asociația Română pentru Locuințe Casa Plus, la sediu – marțea intre orele 11.00-13.00
DECLARATIA 112, REVISAL, ORGANIZARE, FORMARE PROFESIONALĂ (CURS ADMINISTRATOR DE CONDOMINIU)DANIELA FLORINA HUŢAN, 0726.949.000, dana.hutan@habitaturban.ro, la sediu de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 15.00
FINANCIAR – CONTABIL – CENZORAT – RESURSE UMANE

  • SSM – SU – PSI – ING. CÎLȚEA EMILIA – conducător serviciu extern de prevenire și protecție – ssm.su.psi.ap@gmail.com, la sediu – marțea intre orele 11.00-13.00

PROBLEMELE JURIDICE

  • AVOCAT ALEXANDRU TIUalexandru_tiu@yahoo.com, la sediu joia intre orele 13.00-14.30
  • Avocat gelu pușcaș https://www.facebook.com/Consultanta.Asociatii.Proprietari/

→CONSULTANT SERVICII PUBLICE: RADU CORNELIU DUMITRESCconctranspresp@yahoo.com;
→CONSULTANT BUCUREȘTI: FLORENTIN DOGARUnorudogaru@yahoo.com;
→CONSULTANT BUCUREȘTI: DAN RUJAN drujan1@gmail.com;
→CONSULTANT BUCUREȘTI: VIORICA STEFU  – vioricastefu1@gmail.com;
Numai bine vă dorim, vă mulțumim pentru înțelegere, colaborare și sprijin!

 

Mihai Mereuta

Presedinte

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

CURS DE CALIFICARE -autorizat- ADMINISTRATOR DE CONDOMINII

duminică, octombrie 11, 2020 10:24

Denumire program formare profesională

ADMINISTRATOR DE CONDOMINII

Tip program formare profesionala

Calificare

Cod COR / N.C.

515303 / 5153.3.1

Autorizatia programului

Serie

B

Nr.

0012108

R.N.F.P.A.

40 / 5256 / 24.07.2019

Nr. ore program

Teorie

240 / 120

Practică

480 / 240

Total ore

720 / 360

  • Perioada: 26 octombrie 2020  – 29 ianuarie 2021
  • Program:
    • TEORIE ONLINE: VINERI 14.00-20.00, SAMBATA 08.00-14.00, DUMINICA 08.00 – 14.00
    • PRACTICA: LUNI – VINERI 08.00 – 14.00
      • Examen evaluare initiala – 26.10.2020 – COLEGIUL “UCECOM” SPIRU HARET cu sediul in Bucuresti, Str. Economist Cezarescu nr. 47, Sector 6.
      • Examen de absolvire – 29.01.2021 – COLEGIUL “UCECOM” SPIRU HARET cu sediul in Bucuresti, Str. Economist Cezarescu nr. 47, Sector 6.
      • Pentru perioada 27.10.2020 – 28.01.2021, spațiul de pregătire teoretică va fi cel online, respectiv domiciliul/ reședința fiecărul cursant.
Cu respectarea reglementarilor in vigoare privind masurile de prevenirea contaminarii cu noul Coronavirus SARS-COV-2
  • COST:
    • 800 LEI / PERSOANA. ESTE POSIBILA PLATA IN 2 RATE (400 RATA 1 SE ACHITA LA INSCRIERE + 400 LEI RATA 2, SE ACHITA PANA LA TERMINAREA CURSULUI)
  • INSCRIERE / SEMNAREA CONTRACTULUI DE FORMARE::
    • De luni pana vineri, intre orele 10.00 si 15.00. la CENTRUL DE CONSILIERE – CASA PLUS. Numar limitat de locuri (28 persoane / serie). Participarea la curs va fi în ordinea înscrierilor

Cursul este organizat de catre Asociația Română pentru Locuințe Casa PLUS in colaborare cu Liga Asociațiilor de Proprietari HABITAT. Cursul se adreseaza: administratorilor de condominii (administratorilor de imobile), membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari si tuturor acelora care doresc sa-si imbunatateasca cunostintele in domeniu. Programul va avea o durata de 55 zile.
Acte necesare: copie diplomă BAC, copie diplome anterioare pentru ocupatia administrator(pentru cursurile absolvite anterior aparitiei Legii nr. 196/2018) (daca este cazul), copie buletin de identitate / carte de identitate, copie certificat de nastere, copie certificat casatorie (daca este cazul), copie atestat (daca este cazul).
Relatii suplimentare se pot obtine de la d-na Daniela Florina Huțan (email: dana.hutan@habitaturban.ro; 0726.949.000, program SEDIU: luni-vineri 10.00 – 15.00).

Acest post a fost postat in categoria: Cursuri