Arhiva pentru februarie 4th, 2012
Obligatii fiscale ale asociatiilor de proprietari!
sâmbătă, februarie 4, 2012 11:47In cadrul seminariilor complet gratuite adresate membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari, Miercuri, 08.02.2012, ora 11.00, la Sala de Consiliu a Primariei Sectorului 4 Bucuresti, are loc Conferinta cu tema: Obligatii fiscale ale asociatiilor de proprietari!
Dezbaterile vor viza:
- Relatia asociatiilor de proprietari cu Administratiile Finantelor Publice;
- Obligatiile proprietarilor / membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari cu privire la FISCALITATE;
- Obligatia de a depune declaratii;
- Propuneri de modificare a legislatiei;
Invitati:
- Reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Bucuresti;
- Reprezentanti ai Serviciilor pentru Asociatiile de Proprietari din cadrul Primariilor de Sector;
- Reprezentanti ai ANAF/ Administratiilor Finantelor Publice, prefecturii municipiului bucuresti, Primariei Generale a Municipiului Bucuresti, Consiliului general Al Municipiului Bucuresti,
- Invitati permanenti: radet Bucuresti, distrigaz, 3d romania
- Specialisti in domeniu;
Ajuta-ne sa te ajutam! Aplica prevederea %2!
sâmbătă, februarie 4, 2012 9:36Ce inseamna 2% pentru contribuabili
Prevederea 2% este un mecanism de transparenta fiscala prin intermediul caruia contribuabilii persoane fizice pot sa directioneze 2% din impozitul lor pe venit catre o organizatie neguvernamentala (asociatie sau fundatie). Puteti astfel decide catre cine merg (2%) din impozitele dvs.!
De ce e bine sa folositi aceasta prevedere?
• Nu va costa nimic!
- Contribuiti la eficientizarea cheltuirii banului public-deci al dvs.!
- Puteti ajuta la rezolvarea unei probleme din comunitatea dvs. directionand 2% catre o organizatie care lucreaza in acel domeniu.
- Va puteti asigura ca acei bani raman in comunitatea dvs. directionandu-i catre o organizatie locala.
Ce trebuie sa faceti?
Aflati datele de contact:
- Numele organizatiei: LIGA ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI HABITAT
- Codul de identificare fiscala (codul fiscal) : 8557733
- Contul organizatiei in format IBAN: RO96BRDE441SV03929134410 BRD – UNIREA
Completati datele pe declaratia in functie de sursa dvs. de venit:
daca aveti venituri din salarii:
- completati declaratia 230 (punctele A si B)
Nu va faceti probleme daca atunci nu cunoasteti suma corespunzatoare a 2% din impozit. Va fi calculata de catre organele fiscale. Puteti lasa casuta necompletata. - atasati fisa (fisele) fiscale primite de la angajator (Formularul 210)
daca aveti venituri din alte surse(cedarea folosintei bunurilor, drepturi de autor, etc):
- completati declaratia 200 (punctul III)
Cei care obtin, pe langa salarii, si alte venituri, vor completa formularul 200 – Declaratie speciala privind veniturile realizate in anul 2011, la toate capitolele aferente tipului de venit obtinut, inclusiv capitolul III, Destinatia sumei reprezentand 2% din impozitul pe venitul anual datorat.
Puteti obtine declaratiile 200 si 230 de la administratiile financiare, le puteti descarca de pe situl Ministerului Finantelor Publice (portal ANAF, zona de asistenta a contribuabililor, persoane fizice, formulare), puteti ruga o cunostinta sa va faca o copie, puteti cere o copie organizatiei catre care doriti sa directionati 2%
Trimiteti prin posta declaratiile administratiei financiare de la domiciliul dvs. sau depuneti-o chiar dvs. Termenul limita este 15 mai 2012!
DOAR SPRIJINITI DE DUMNEAVOASTRA PUTEM CONTINUA SERVICIILE DE CONSILIERE GRATUITA ADRESATE MEMBRILOR SI REPREZENTANTILOR ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI!
Program – Administrator de imobile
sâmbătă, februarie 4, 2012 9:35In perioada 27 februarie – 12 martie 2012 se desfasoara o noua serie a programului de perfectionare pentru ocupatia administrator imobile.
Programul este autorizat de catre Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului).
Programul se adreseaza: administratorilor pentru asociatii de proprietari si tuturor acelora care doresc sa-si imbunatateasca cunostintele in domeniu.
Programul va avea o durata de 12 zile (L-V 16.00-19.00, S 10.30-15.30) si se va desfasura la sala de seminarii de la Sphera Building Center din str. Serg. Nutu Ion, nr. 44, (zona razoare – fosta ventilatorul) sect. 5, Bucuresti, tel/fax 021.319.07.99.
Inscrierea si plata taxei de participare (350 lei/participant) se fac la sediul Ligii Habitat. Programul zilnic este 10.00-16.00.
Acte necesare: copie diploma BAC, copie buletin.
Relatii suplimentare se pot obtine de la d-na Daniela Hutan 0726.949.000.